Son Çıkan 2009 Tek şarkılar Hepsi Burda (No Rapid)

01. Ajda Pekkan – Aynen Öyle
02. Ajda Pekkan – Flu Gibi
03. Aslı Güngör – Son Öpücük
04. Ayla Dikmen – Anlamazdın
05. Ayşe Özyılmazel – Biçare
06. Bengü – Doya Doya Tat
07. Bertuğ Cemil & Nilgül – Yandım Yandım Yandım
08. Betül Demir – Bütün Gece
09. Candan Erçetin – Ben Kimim
10. Ceza – Delight
11. Demet Akalın – Gururum
12. Deniz Seki – Sahici
13. Ebru Gündeş – Kizil Mavi
14. Ebru Yaşar – Seviyorum Seni
15. Eylem – Hayat
16. Ferhat Göçer – Aklım Sende Kalır
17. Ferhat Göçer – Sen Söyle Hayat
18. Gökhan Özen – Bize Aşk Lazım
19. Gökhan Türkmen – Büyük İnsan
Kaynak: Xerib.Com http://www.xerib.com/showthread.php?p=84392
20. Göktan – Her Yanım Ayrılık
21. Gripin – Sustuklaırın Buyur Icinde
22. Gülben Ergen – Ya Ölümsün Ya Düğüm
23. Gülşen – Sakin Ol
24. Günce Koral – Esnaf Lokantası
25. Hepsi – Hep bana
26. İsmail Yk – Yar Gitme
27. Kenan Doğulu – Rüzgar
28. Keremcem – Hayallerin Peşinde
29. Kızlar – Şeker Kız
30. Lara – Güvenmiyorum
31. Mor ve Ötesi – Iddia
32. Murat Boz – Ben Aslında
33. Murat Boz – Para Yok
34. Murat Dalkılıç – Kasaba
35. Nazan Öncel – Seni Bugün Görmem Lazım
36. Nev – Kelebek
37. Nil Karaibrahimgil – Seviyorum Sevmiyorum
38. Özgün – Darağacı
39. Pinhani – Dursana Dünya
40. Rafet El Roman – Aşk-ı Virane
41. Seksendört – Kara Gözlüm
42. Selim Gülgören – İstanbul Bana Dar
43. Serdar Ortaç – Gram
44. Sezen Aksu – Güvercin
45. Tarkan – Dilli Düdük
46. Yonca Lodi – Sende Yaram Var
47. Yüksek Sadakat – Aşk Durdukça
48. Zeynep Casalini – Kim Galip Çıkar
49. Ziynet Sali – Herkes Evine
50. Zuhal Olcay – Yine Aşk Var

Filefactory

http://www.filefactory.com/file/af077bg/n/Turkisch_Music_Top_50_-_uploader_by_anGarali_rar

Sharebase

http://sharebase.to/files/gY53FOwUEH.html

Bir Cevap Yazın

